spartacus&godis&päronsoda!

nu är det kväll. vi har varit och handlat lite lösgodis och päronsoda, tänkte slå igång sista avsnittet på säsongen av Spartacus. spännande spännande! lite tråkigt bara att man måste vänta nästan ett år tills nästa säsong. om det nu blir av, som jag skrivit tidigare är ju Andy Whitfield som spelar Spartacus (huvudrollen såklart!) att han har fått cancer och har åkt till Nya Zeeland för behandling. får helt enkelt hålla tummarna för att han blir bra så man får fortsätta njuta av goserien!

Blir säkert en film efter spartacus också. Men nu måste jag gå för älsklingen väntar! :) ha en bra kväll.

kommer lägga in bilder från helgen, mest troligtvis imorrn.

Kommentarer
Postat av: hanzi /

sv heheheeh, gott!<3

jag vill träna:( men det dröjer tills jag får det:(

2010-04-18 @ 20:51:12
URL: http://hannahsangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0