Stamp on the ground..jump jump jump!

Godmorgon snyggingar ;)!
Jag har varit vaken ett ganska bra tag, hunnit duscha, klä på mig och sminka mig lite halvt. Tänkte börja röra mig mot mor så jag får mig någon frukost. Har fortfarande inget hemma men idag ska jag åka och handla efter gymmet så jag slipper snylta hos mamma! haha. Ska även spela monopol med lillebror idag igen, måste ju göra honom sällskap när han är sjuk och eftersom jag är världens snällaste storasyster är det en självklarhet! Måste också dra fram en massa skit som vi ska sälja på loppisen på lördag. Skitbra om man vill bli av med en massa som bara ligger och slänger. Dessutom är jag i STORT behov av pengar, så mig passar det perfekt! Shit, låter som värsta fattilappen, men ska jag vara ärlig har jag aldrig någonsin varit så fattig som jag är nu. Men men, det ordnar sig ska vi se!

Det blir en cykeltur till mamma och när jag varit där och gjort det jag ska tänkte jag cykla in till stan och gymma :). Typ det jag hade att säga förtillfälle!

Hoppas alla har en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0