ut och gå i det fina vädret!

Har precis gjort mig i ordning, tänkte bara byta om och sen ska jag gå ut och gå en timma tänkte jag! Det är sjukt fint väder ute idag så man måste ju passa på. Det har ju varit lite mulet och tråkigt väder dom senaste dagarna så nu när det ändå är fint väder så kan man ju inte sitta inne heller.

Försökte få med mig Emil, men han är för lat. Så jag skickade ett mess till mamma nyss och kollade om hon skulle följa med! Annars går jag själv. Det är rätt skönt ändå, man kan filosofera och lyssna på musik.

näpp, nu måste jag gå så jag hinner hem innan Emils föräldrar kommer. hejdå


Kommentarer
Postat av: simone

använder du mac? :)

2010-04-11 @ 12:53:00
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0