väldigt störande.

När jag steg upp bestämde jag mig för att göra en ordentlig frukost. Men precis när jag hade sattit rostbröden i rosten insåg jag att vi inte hade något smör..sen var yoghurten också nästan slut så min ordentliga-frukost-plan gick i kras. buhu. Nåja, fixade en kopp te till också och dessutom så kan man alltid låtsas.

Idag då, vad händer då. Jadu, Maddis skulle tydligen till Luleå idag, men jag får inte tag på henne så jag har ingen aning om hon är och fotar sig och inte kan svara eller vad hon gör. Nåja, hon hör väl av sig när hon sett mitt mess! Annars tänkte jag nog gå ut och gå en sväng efter att jag smällt maten.


Kommentarer
Postat av: djustd

Allt bra med dig? Några planer för kvällen? Kram =)

2010-04-09 @ 12:21:33
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0