wihooo, solen skiner även idag!

Onsdag idag, och ja veckorna går lika fort som alltid. Tråkigt men sant. Igår kväll slocknade både jag och Emil just efter tio, trötta som as men det kändes bra att gå och lägga sig i tid. Dock kände vi oss som Gösta&Greta 80 bast men äsch, vad gör det? Idag vaknade jag vid nio, otroligt att jag kunde sova så länge..sen är det ju helt fantastiskt att jag inte är trött. För oftast när jag sover mer än 9-10 timmar så är jag trött då jag sovit FÖR länge.

nåja, satt med Emil i soffan en stund innan han drog och jobbade och när han hade gått skuttade jag in i duschen, man måste ju känna sig fräsch även fast man är hemmafru som jag. haha. Eftersom solen skiner idag ska jag som vanligt passa på att gå ut och promenera! Men tror nog att jag ska göra det lite annorlunda idag. Nämligen äta frukost först, smälta maten, dra på mig gymkläder och promenera till gymmet för att köra ett hårt styrkepass! Låter faktiskt som en superidé i mitt huvud.

Annars då, ja det händer faktiskt inte speciellt mycket i mitt liv just nu. Har fortfarande inte hört något om jobb, eller ja dom skulle höra av sig. Men jag börjar bli GANSKA så trött på att höra det..aja. Fortsätter det såhär kommer jag antagligen råna en bank&fly landet eller börja sälja knark. Låter inte särskilt givande, eller lagligt.

äsch. nu ska jag gå och koka gröt! vi hörs sen snyggingar ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0