Alejandro!

Måste ju vara årets bästa&harmoniska låt.


Sitter hemma i min och Mias tillfälliga boning, Anna är också här på besök från Norrtälje och vi ska snart åka iväg till Liljeholmen för att uträtta lite ärenden och strosa runt. Det är ganska skönt att vara arbetsledig. Men jag hoppas på att få börja jobba snart igen. Längtar nästan, konstigt nog. Igår raidade vi hos Joel/Olof, vi spelade pingis och telefonspel hela dagen, det var faktiskt ganska mysigt. På kvällen satt vi uppe hos Joel och kollade massa fula bilder och tittade på Gumball 3000. Jag gillar såna dagar när man bara hänger, det är liksom skönt..

Förövrigt så trivs jag som fisken i vattnet här i storstan och det känns faktiskt helt sjukt bra att vara tillbaka till den stad jag en gång föddes i. Jag är en storstadsmänniska och så är det. Vill bara hitta en egen lya som jag kan bosätta mig i på riktigt, med mina egna möbler och min egna säng. Men här är det extremt svårt och det ger mig ångest som fan, fast det ordnar sig säkert :).

här kommer lite vimmelbilder från i lördags...







som ni kanske märker är halva gänget inte med, kan bero på att dom inte var med på samma ställe. tråkigt nog.

nu ska vi kila iväg till tåget!! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0