du ska inte tro det blir sommar..

..förrän nästa år igen.

Dagen har varit helt underbar. Sjukt fint väder och allt! Har strosat runt på stan i någon timme själv och det var strålande sol hela tiden. Helt fantastiskt underbart! Så därför passar jag, mia och sofia på att skåla och festa ut dom sista sommardagarna. Sen får vi vänta ett år tills det är varmt igen..

Vi sitter hos Sofia och jag är den enda som har börjat dricka. Min urinvägsinfektion tar kål på mig och jag vill bara dö. Men ut ska jag! Där med basta. Jag är klar och dom andra börjar väl också bli ganska så klara :)..dom bara gnäller över att allt är fel, är det inte hår så är det kläder. Själv är man kissnödig hela tiden och inte fan gnäller jag, bara att försöka se glad ut!

nä hörrni, nu ska vi poppa Groove Coverage och supa ner oss!

skåååååål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0