if you wanna get high you got to move with the flow

Då var det fredag igen. Steg upp för ett tag sen och har hunnit vara ut på en morgonpromenad som förövrigt satt jävligt fint!

Tänkte dricka en kopp te&betala räkningar..som förövrigt inte är så kul att göra. Men det är ju sånt som måste göras. Tyvärr! Frugan är och jobbar idag så jag är alldeles ensam hemma idag, fast jag ska ju in till stan och prata med mitt gamla jobb och sen ska jag mest troligtvis träffa Annie en sväng för lite skitsnack.

Måste även tillägga att vi inte var på gymmet igår. Ångest! Men nu ska jag berätta hur det var. Vi åkte och mötte upp Mirja på fridhemsplan, gick till friskis&svettis och när vi skulle köpa kortet så insåg vi att erbjudandet inte gällde förrän den 1:a september (vilket är nästa vecka) och då kändes det onödigt att köpa ett månadskort för 500 kr när man lika gärna kan vänta en vecka och bara betala 150 kr. Men ska jag vara ärlig har jag äcklig ångest ändå.

Funderar på om jag ändå ska åka och betala en engångsträning bara för att få träna. Känner att jag skulle må så mycket bättre av det.

vafan, mitt te kallnar ju...

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Jag har också satt igång med träningen nu. Fan vad jobbigt det var igår, höll fan på dö :)

2010-08-27 @ 12:08:19
URL: http://reservhjulet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0