Jag ska aldrig mer tvätta mitt i natten!

Slutade tvätta två i natt. Kan ju säga att det var riktigt riktigt skönt å lägga sig i sängen och sova efter det. Nu håller jag på och packar, det känns ändå lite sorgligt på något sätt. Men å andra sidan kanske jag är tillbaka redan om en månad? Ja, man vet ju aldrig med mig ;)..kan få för mig en massa saker och så åker jag hem igen! Men som det ser ut nu kommer jag bli kvar där ett tag i alla fall.

Ska snart gå och fortsätta min packning. Hade behövt åka till Kalix och hämta upp lite ägodelar som jag lämnat efter mig där. Men morsan är bitter och säger att jag borde tänkt på det lite tidigare.. suck! Aja, hon kanske ändrar sig mitt i allt. Det vet man ju inte. Hoppas det, för jag skulle vilja säga hejdå till lite folk också. Man vet ju aldrig när vi ses igen.

nä, nu ska jag fortsätta packa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0