urinvägsinfektion och bakfylla är ingen bra kombination!!

Ja, nu sitter man här igen bakfull och jävlig en torsdag. Eller jag är inte speciellt bakfull egentligen men man är ju seg i kroppen som alltid. Igår anlände jag ju till Stockholm, nu har jag bosatt mig i Örnsberg och här ska jag och Mia bo lite drygt en månad framöver. Hur vi gör efter det återstår att se. På ett sätt känns det så fruktansvärt sorgligt att ha lämnat Luleå igen, men på samma gång känns det skit bra att vara i storstan än en gång. Det är ju här jag har mina rötter och det är ju här jag har växt upp. Men mycket drar mig tillbaka till den stad som jag egentligen kallar hem och det kommer alltid vara Luleå. Mamma är ju där, mina syskon är där och det är liksom där allt egentligen började..eller hur man ska förklara. Gymnasietiden har ju väldigt stor inverkan på den person jag är idag och ska jag vara ärlig så känns det jätte konstigt att jag inte bor där nå mer. Men hem finns alltid kvar, staden kommer alltid stå kvar så den dagen jag bestämmer mig för att flytta tillbaka (om jag gör det) så känns det bra att veta att allt kommer vara i sin ordning.

Jag var alldeles nyss till vårdcentralen och fick en tid imorgon. Vill bara bli av med den här nedrans urinvägsinfektionen för det gör så jädrans ont! Man vill bara dö. Sen gör det ju absolut inte saken bättre att vi var ut igår och man känner sig lite smått hängig idag. Nåja, det är ju självförvållat så jag antar att jag får skylla mig själv!! Gick förbi Konsum och laddade upp med tranbärsjuice, citronsaft och en red bull så man orkar vara vaken idag med. Sen är det ju idag vi börjar våra nya liv, jag, Mia&Mirja! Vi ska iväg och skaffa månadskort på friskis&svettis, nu är det dags att börja tänka på vad man gör med sin kropp. För som det ser ut nu kan det INTE se ut..det är både ohälsosamt och tragiskt!

Jag har lovat Mia och Mirja att jag ska ta hand om dom, med andra ord vara deras personliga tränare, bra för mig för jag har ju inte gett upp hoppet om att bli det en vacker dag!

Nu ska jag kolla majskolvarna sen ska vi åka och handla mat och andra nödvändigheter och därefter åker vi och möter upp Mirja på Fridhemsplan för ett styrkepass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0