Ett gympass förlänger livet.

Fyfan vilken underbar känsla det är efter att man har kört ett stenhårt pass på gymmet! Det var riktigt riktigt skönt. Svettades som en gris precis som man ska.

Kom hem rätt sent, stötte på Linn på tåget så vi gjorde sällis hem. Har hunnit ta mig en uppfriskande dusch och nu sitter jag och äter lite. Jag är hur pigg som helst så det kommer nog ta ett par timmar innan jag somnar. Synd att Annie redan har däckat. Men, datorn är alltid en bra räddning när man är uttråkad och inte kan sova :).

Tur att jag är ledig imorgon i alla fall, då har jag ju ingen tid att passa. dvs, jag får sova precis hur länge jag vill och det innebär att jag kan vara uppe huuuur länge jag vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0