kallt kallt kallt!

Goddag.

Hemma från jobbet idag, känner mig lite krasslig ännu så det är lika bra att friskna till inför jobbet imorgon&på lördag. Känns ovärt att vara sjuk då, speciellt när det kan vara lite svårt att få in folk då så jag kan inte annat än hoppas på att bli frisk. Sitter/ligger i soffan med täcket och myser, har ätit tre lussebullar till frukost och oj oj oj så gott det var. Kanske inte världens nyttigaste frukost, men vafan, hur gott är det inte? muums.

Annie fick min tid idag istället så snart blir jag alone här i flera timmar. Sjukt tråkigt, men jag får väl roa mig med datorn och sen kan jag ju alltid kika på en massa serier också. Kan vara skönt.

Det ser jävligt kallt ut ute så det känns förbannat bra att slippa gå ut i alla fall :), rysskyla, hell yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0