seg som vanligt..

åååh, jag blir så arg på mig själv. jag är nog den segaste människan på hela jordklotet. hann packa väskan, äta brunch, handla och åka iväg och köpa en julklapp till mamma. sen insåg jag att jag klockan var halv ett och att jag inte skulle hinna till gymmet innan jobbet...suck!

aja, som tur är stänger dom kvart i elva ikväll och jag slutar halv nio så det blir gymmet efter jobbet istället! imorron är jag ledig också så då blir det att köra ett dubbelt pass eftersom jag inte hann träna igår.

förresten så har jag jätte ont i magen..usch usch. längtar till måndag, då får jag äntligen åka hem till mamma, robin&andré. för nu börjar jag sakna er så det gör ont. men när jag kommer har vi 9 dagar på oss att umgås innan jag måste åka tillbaka till verkligheten.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-12-14 @ 13:30:14
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0