självmordsbombare, mitt på drottninggatan i Stockholm?

WTF?!

Antar att alla har hört om självmordsbombaren i Stockholm, i lördags mitt på Drottninggatan. Sjukt läskigt! Vart fan är världen påväg egentligen. Och vart fan är SVERIGE påväg? Det är ju minst sagt obehagligt. Man tror ju inte att sånt händer här, alla skriverier om självmordsbombare sker ju i mellanöstern och nu mitt i allt mitt i Stockholm. Ska man behöva gå runt och vara rädd för att vara med om ännu en självmordsbombare hädanefter eller ska man gå runt och låtsas som att inget har hänt? Nu får Sverige ta tag i det här för sånt här ska inte hända.

usch och fy. mest läskigt är det ju att jag inte jobbar så långt därifrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0