visa ord. från en vis dam.

Många säger att shopping löser i princip allt. Är du ledsen, glad, deppig, uttråkad osv? Shoppa.

På mig funkar det i alla fall. Största shoppingsuget kommer när jag är ledsen eller mår dåligt över något. Jag kan helt ärligt inte minnas en enda gång när det inte har funkat. Även när jag har bakfylleångest så är shopping enda lösningen! Men vem fan blir inte glad över ett par nya skor i skosamlingen? Sen vilket humör man är på spelar ingen roll. Shopping läker alla sår. typ.

-
shoppa när du är glad, du blir gladare.
-shoppa när du är ledsen, du blir glad.
-shoppa när du är förbannad, du är inte förbannad mer.
-shoppa när du är deppig, vips så var du inte deppig mer.
-shoppa när du har bråkat med mamma, hmm..typ enda gången det inte funkar.

Det är helt enkelt den bästa lösningen! Shoppa mera och alla är glada =).

Kommentarer
Postat av: Eirikemma

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2011-08-29 @ 11:46:59
URL: http://eirikemma.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0