you're amazing just the way you are

Ja, vad ska man säga? Kände mig sjukt taggad och konstigt nog frisk för ett par timmar sen. Så jag packade väskan och åkte till Fridhemsplan och tränade. Hade så jädrans tråkigt och när man känner sig motiverad till att träna är det en bra idé att gå och träna. Det var riktigt skönt och nu när jag kom hem slängde jag i mig lite thaimat som förövrigt smakade lika gott som igår. Hade tänkt hinna sola men jag var helt slut och jättehungrig så jag insåg att det var lika bra att åka hem på en gång. Tänkte ta tag i solandet imorgon istället och även hinna träna innan jobbet kl 14. Tur som fan att jag är frisk nu i alla fall. För jag vill varken förlora pengar och inte heller missa festen imorgon på Karlbergsslott. Tror det kommer bli riktigt kul faktiskt. Jobbar dock fram till 21 men får väl fixa det mesta innan jobbet och göra lite finjusteringar när jag kommer hem igen. Sen blir det party !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0