Är i Kalix nu.

Då var det Tisdag. Veckorna går så himla fort och jag blir bara mer och mer frustrerad&fundersam över hur jag ska klara det här. Inget jobb har man och snart är pengarna slut. Jag blir tokig! Idag har jag i alla fall varit och sökt ett jobb, dom verkade väldigt intresserade och nöjda med mina meriter. Så jag HOPPAS verkligen att jag får det..

Annars har jag varit och handlat med mamma, vaknat sent, duschat&fixat mig. Tog bussen till Kalix som gick 15.10 och var framme runt halv fem. När jag kom fram hämtade my love upp mig på busstationen och sen gick vi och handlade middag. Anledningen till varför vi ska vara i Kalix hela veckan är för att Emil ska jobba på sin pappas företag och vi ska ta hand om hundarna. Men jag trivs i Kalix, det är som mysigt. Vi åker tillbaka på fredag när Emil har slutat jobba och jag tror det blir utgång. Ain't that funny?

Har faktiskt inte så mycket att skriva..bjuder på en bild från promenaden igår! :)



och bilder från lördagen..

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0