Flirting with forty

Såg precis en film på trean Flirting with forty hette den, det var inte så länge jag såg den på film hemma men den är så himla bra :)! Vi har såklart suttit och gottat oss under kvällen, men jag känner mig typ dålig, har sura uppstötningar, är trött och det känns som att jag ska få feber. Skitskumt!

Aja, hoppas bara att jag inte blir sjuk! För det vill jag verkligen inte. Funderar på att ta en dusch, mitt hår är skitigt. Men det är så kallt så jag vettefan om jag har lust med det alls. Jaja, vi får väl se. Annars får jag duscha imorgon! :)

Nu har jag inte alls så mycket mer att tillägga här. Detta blir förmodligen sista inlägget för dagen! Så ni får sova så gott, Godnatt på er. Puss =)


bild hämtad från google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0