Godmorgon!

Jag lyckades stiga upp lite tidigare idag i alla fall och jag är stolt över mig själv faktiskt! Det är fint väder ute, solen lyser och det ser inte så värst kallt ut men man lär väl märka hur kallt det är så fort man går ut genom dörren, haha! Och vad ska jag göra idag då? Funderar på att ta en promenad till Carro och vara där ett tag, måste äta frukost först men jag har ingen matlust precis när jag vaknat..känner för en promenad nu direkt. Hur ska jag då göra? Annars så blir det väl att nöta datorn och göra kollage (jag har blivit besatt), samt laga mat !

hmm..ja nu ska jag nog sluta skriva ointressanta saker och göra ett kollage istället som nu får titta på! So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0