i väntans tid.

Sitter och väntar på att Lisa ska slå mig en pling så jag kan börja åka mot henne..Det blir promenad på isen idag med Lisa&Co. Har blivit helt seg av att sitta och vänta, men Lisa skulle prompt gå och sola. Blää på henne ;).

Nåväl, förhoppningsvis ringer hon snart. Har i alla fall hunnit tvätta lite, det behövdes!

Jag vill att det ska hända något roligt, dessutom är jag sjukt sugen på att åka/köra skoter..det är vad vintern tillhör, bland annat.

Sen längtar jag till sommaren. Att få klä på sig en fin blommig klänning och ett par söta klackar..och för att inte tala om solen&värmen! Känner mig verkligen less på vintern nu..den har varit alldeles för lång och kall..vilket jag ogillar. Men det är ju ett ex-antal månader kvar innan värmen kommer hit, så jag antar att man får hålla sig ett tag till.

Sommaren KOM HIT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0