Jag är så himla stolt!

Trodde aldrig det skulle hända. Men jag pallrade mig faktiskt till gymmet idag, en obeskrivlig känsla! Nu är jag taggad som bara den. Körde rygg&mage samt kondition, det gick bra men jag kände verkligen av den långa vilan. Dock kommer det gå snabbt bara jag börjar träna regelbundet igen :). Sitter precis och äter middag, rester från igår, hade ingen lust alls att börja med någon middag såhär dags så det fick bli gårdagens. Skönt!

Ikväll har vi tänkt se någon skräckis, är sugen som fan, brukar inte vilja se skräckisar men ibland kan det vara extra mysigt ;)..man sitter tätt in till varann..extra mycket! haha

måste passa på att säga att min Lillebror fyller 13 år idag, kan knappt förstå att han är tonåring! Så himla overkligt, jag minns när du var liten André och alla trodde du var en tjej för att du hade så lockigt hår. Men så stolt storasyster som jag var så skrek jag till och sa att 'det är faktiskt inte pojke', jag blev arg varje gång! Haha.

hur som helst GRATTIS Bror! ;)


Kommentarer
Postat av: Jimmytilda

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-09-01 @ 10:17:48
URL: http://jimmytilda.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0