Just ätit middag

Det blev grillad karré, potatissallad och sallad till middag, gott var det! Var ju och promenerade tidigare med hundarna, men det blev en kortis för det var så satans kallt. När jag kom hem igen fick jag ett mess av Carro att hon var hemma igen så jag tog bilen in till stan och umgicks med henne och gullade med lilla Oliver. Vid halv fem ringde älskling så vi möttes på parkeringen och åkte till systemet, inhandlade lite alkohol till helgen och mat. Sen har vi ätit och nu sitter Emil och ser tv och jag bloggar..som vanligt typ :P. Vi kanske ska ta något glas vin ikväll, eller Emil ska dricka någon öl så kanske vi ska ut på B4 en sväng med ett gäng. Annars åker jag och umgås med Maddis&Carro. Vi får se!

Har inte så mycket mer att tillägga nu, vi hörs säkert senare :)! Ha en bra fredagskväll.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hejhej , Har frågestund på bloggen

Kika gärna in

Kram

2010-02-20 @ 07:32:29
URL: http://nathaliezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0