Kom på mig själv

Jag kom på mig själv att jag verkligen inte kan vara utan godis och annat smått och gott. Det är för gott helt enkelt. Om jag ska vara ärlig ser jag ingen anledning till varför man ska pina sig själv genom att hålla avstånd från något så gott som godis&chips! Nu låter jag som värsta fettot, så är ju inte läget utan jag håller min vikt i alla fall. Det är bra det! Jag och Amanda kom precis hem från att ha köpt hem bearnaisechips&en påse full med godis (dock, mest choklad) och det smakade fruktansvärt GOTT må jag säga. Vi hyrde även en film (Final Destination) som vi ska se snart..Men vi väntar på att Emil som ska komma hem från verkstaden där han hjälper Sebbe och skruva i bilen.

bjuder på en bild på gottat..MUMS säger jag bara! Såklart köpte vi en flaska onkakonka också ;).


Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Tjena tjejen! Vad gör du denna kväll? :D

2010-02-17 @ 21:04:01
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: FEBBS

Hej sötnos ;P undrar bara... vad får du ut av att skriva så?

2010-02-17 @ 21:37:54
URL: http://febbs.se
Postat av: broder robin

fan va tjock du är Evin.

2010-02-17 @ 22:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0