Måndag!!

Godmorgon, äntligen har jag tagit mig upp i någorlunda tid! Känns faktiskt grymt skönt. Dock vaknade jag upp själv och det sög däremot..Emil åkte till Kalix halv sju imorse för att han ska jobba där hela veckan. Planen var ju egentligen att vi båda skulle ha åkt dit igårkväll, men eftersom mamma är borta ända till tisdag så måste jag köra mina bröder på träningar osv. Men jag åker till Kalix imorgon eftermiddag i alla fall. Tänkte ta och äta lite frukost nu, ska ut och promenera med Lisa, Isabelle och Kero på typ en timma så det är nog dags att börja göra sig klar.

Vi hörs säkert senare..vill bara påpeka att denna helg har helt klart varit udda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0