Morrn Morrn!

Tjenixen :). Idag vaknade jag halv tio av att Emil steg upp, hade ställt klockan på 10.00 för att jag inte skulle sova ända till tolv som alla andra dar. Men sicken tur, jag skuttade upp tidigare än så. Började med att ringa till båda jobben i Stockholm för att det ena arbetsgivarintyget inte stämde helt och det andra har inte kommit så jag ringde och efterlyste det. Men dom skulle kika på det! Måste ju få iväg papprerna till a-kassan så man får liite pengar i alla fall.

Hur som helst. Har precis kommit in från en kylig men solig promenad, det var riktigt skönt faktiskt men kallt. Kan det inte bli typ 10 grader varmare så man slipper frysa ihjäl? Nåväl, jag piggnade till av promenaden och det är huvudsaken. Satte precis fyra ägg på kokning som jag ska äta sen, efter det ska jag hoppa in i duschen, göra mig i ordning och sen åka och söka jobb. Sen kanske jag ska umgås med Lisa :)..

..och ikväll är det gymmet som gäller! måste bara säga att jag har en sjuk träningsvärk idag, ryggen är öm och magen ömmar..haha! Men det är SKÖNT, man känner sig sjukt duktig när man har träningsvärk för då betyder det att man tränat hårt! :)

nu ska jag gå och titta till mina ägg. Ha en bra dag! ;P


Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

osch =) Tack för filmtipset sötnos ! :D

2010-02-23 @ 12:36:10
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: simone

hoppas du har en mysig dag gumman :D

2010-02-23 @ 15:37:40
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas du får en trevlig kväll trots kylan:) kramar

2010-02-23 @ 16:00:30
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0