Så OTROLIGT uttråkad!

Allex hann inte och Carro skulle ut med hundarna&Oliver i kylan..brr säger jag bara! Hade följt med och gått om det inte varit så himla kallt ute! Men då får jag istället sitta hemma och inte ha något att göra. Det är jag och datorn idag, LÄTT! haha. Känner mig typ hungrig, har bara ätit två bullens idag, men jag orkar inte göra nå matigt just nu. Kan vänta till middagen. Ska i alla fall dega här tills Emil kommer hem, sen tror jag att vi åker till Luleå ikväll. Vet inte vad som händer ikväll, Utgång kanske? Låter som att alla vill ut, men jag har 0kr på kontot så det är lite illa! :P

men man kan ju alltid drömma om att äga detta, just i denna stund...



Nitar är så sjukt snyggt, Gillas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0