Slö med uppdateringen

Godkväll!

Idag har jag varit lite seg med att uppdatera här i bloggen. Men jag har ju tvättat och städat hela dagen, sen har jag varit så trött och inte orkat göra något annat än att se serier och ta det lugnt. Orkade knappt åka till affären och handla så jag åt nudlar&mackor till middag :P..Emil fick äta pasta med ost och peppar (han gillar det). Ibland kan det vara skönt att bara "vara", alltså blev det ingen träning idag heller. Men det är nog lika bra, känner att jag inte ska köra så hårt nu i början för då blir jag bara sjuk och då kan jag ju inte träna alls! Det är liiite onödigt.

Har precis sattit två avsnitt av OTH och ett av DH på nedladdning så dom borde vara här snart. Emil sitter vid sin dator som vanligt men han spelar inte, HÖR OCH HÄPNA han spelar inte? haha, wtf?

nåja, ett eller två äpplen kommer slinka ner under kvällen :). Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll people. Keep up the good writing. Good night!


ni får nöja er med den här bilden att titta på medans jag är borta ;)

Kommentarer
Postat av: JenU♥

Svar; Kör efter några träningsvideo, så igår blev det en blandning mellan kondition och styrka =)

2010-02-25 @ 06:16:33
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0