Söndag&snart läggdags!

Det blev en riktigt lyckad lördagkväll men mycket trevligt folk och massa skaka rumpa ;). Idag har jag inte varit allt för bakis, mest trött. Sov endast sex timmar inatt eftersom vi kom i säng så sent och när jag vaknade imorse var jag väldigt pigg&hungrig så det var lika bra att hoppa upp! Dagen idag har varit ganska farfylld, har inte suttit inne och degat som jag annars brukar göra 'dagen efter'. Till att börja med har vi ätit frunch, åkte senare till David och hämtade våra saker som vi lämande efter förförfesten igår. Sen har vi handlat, jag har varit hos mamma och gjort iordning min lillebrors födelsedagstårta, han fyller 13 år imorgon så nu senare på kvällen har vi varit och fikat hos mamma, en del av släkten var självklart på besök! myyys.

Vi har lagat en god middag tillsammans med David&Viktor, den bestod av fläskfilé med tre olika smaker, bakad potatis, sallad, vitlöksbröd&basilika/bearnaisésås. Gott som tusan var det!

Såg precis klart x-men 2, åt självklart massa gotta men nu till veckan är det slut på det roliga för jag ska nämligen sätta igång med träningen igen! Ser verkligen fram emot det..har saknat styrketräningen den senaste månaden..men imorgon återförenas vi igen, yeey!

Vet inte om vi ska titta på en serie innan vi går och lägger oss, detta är godnatt! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0