Vi sminkade oss helt i onödan.

Ibland känns livet förjävla värdelöst..Dagarna går och man gör fan inget vettigt av den! Jag blir så trött&förbannad. Hade velat börja jobba så man fick känna någon form av livsglädje men just i denna stund skulle jag vilja doppa huvudet i snön och ruska om mig själv eller något liknande. Suck alltså..

Vi sminkade oss tidigare, satte på oss en någorlunda outfit och tog bilen in till stan, gick in på Chili och kollade kläder..men man blir ju fasiken bara deppig. Inga pengar har man, varför i helvete ska man gå in i en butik och hitta massa fina saker när man ändå vet att man inte kan köpa det? Det kallas PAIN. Det gör ont i hjärtat av att tänka på att den sista lönen kommer den 25:e och tänka "jaha, vad händer sen då?", man kanske skulle ta tag i sitt liv och börja plugga men jag är inte alls sugen på att söka in till en utbildning som jag ska gå i två-tre år för jag hatar att plugga! Hade jag stannat i Stockholm ett par månader till, sparat ihop till den där förbannade PT-utbildningen så kanske jag hade pluggat idag. Men vi ville hit. Och jag ångrar inte att vi flyttade upp, men ibland känns det bara som att man KANSKE borde stannat ett tag till. Men inte fan vettja, livet känns surt just nu i alla fall. Skit, piss och äckligt.

Sen är jag arg på Dig också.

Hejdå.


bild hämtad från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0