Womanizer!

Kom ut ur duschen för en stund sen, sitter och dricker lite vin och fixar mig lite. Men tänkte först blogga lite och lyssna på Britney! yeeah. Ser fram emot kvällen även fast mina vänner bangade men det är kul att festa med bara killar, Lisa kommer förbi en sväng senare och umgås men hon har typ feber, kul ändå att hon kommer förbi, starka kvinna! ;) Nåväl, jag ska nog fortsätta fixa mig så man blir klar någon gång haha.

ha en bra fredagskväll allesammans! Puss och Kram :)..och SKÅL!

Kommentarer
Postat av: simone

sV: En del saker som ser förjävliga vid första anblicken kan bli snygga av rätt bärare och med rätt matchning :)



Fast jag gillar ju udda, tycker inte om att gå och ha samma kläder som alla från hm, gina :)

2010-02-20 @ 22:34:56
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0