beslutsångest.

Jag vill så gärna ha en Canada Goose jacka, har kollat på blocket..varit och provat två stycken men båda har varit för stora. Jag är ute efter en lång brun, med en stor fluffig päls..men det är ont om dom på blocket. Nu har jag hittat en hemsida som säljer Goose-jackor till ett lågt pris, 1799:- med andra ord och det är ett grymt bra pris. Men den jag har tittat på är marinblå..vill ju ha en brun. Men jag har fan inte råd att punga ut 5999:- för en jackas skull. Det är inte alls värt det. Sen känns det som mer säkert att köpa via en hemsida än att köpa privat, man kan aldrig veta säkert om jackan är stulen liksom. Det finns ju inget som heter 'god tro' nå mer heller.

ååh jag får panik..hur ska jag göra? Någon som känner någon som ska sälja en brun, lång canada goose till ett bra pris? storlek xs, jag köper den :). hör av er om ni vet!

Kommentarer
Postat av: Karin

Näähää det var ju skitbilligt! Vadå för sida?! Jag är också ute efter en, dock tror jag de är för stora om det inte finns xxs? har för mig det :p

2010-01-12 @ 13:07:01
URL: http://chaarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0