bra start på morgonen?

hmm..jag blev jävligt less när jag kom ner till tvättstugan så hade någon snubbe börjat tvätta på min tid! åååh, jag som hade så mycket tvätt, nu får jag sitta och vänta till klockan elva för att först då kunna ens börja tvätta. Dessutom så ställde jag klockan och klev upp bara för att tvätta. Så jag fick inte direkt den bästa starten på morgonen. Men men, vad ska man göra? Det är väl bara att vänta helt enkelt. Idag blir det inge gym för min del eftersom jag ska tvätta och dom stänger två då det är trettondagen. Hade velat gå ut och promenera en sväng men det ser jävligt kallt ut ute. Fast å andra sidan, man kan ju klä på sig ordentligt!

Nåväl, ska väl sluta gnälla och göra mig frukost eller något liknande.

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0