dags för frukost?

Klockan har hunnit bli mycket och jag känner mig jävligt hungrig, satte gröten på värmning så snart får jag äta :). Lite sent, men vafan som att jag orkar ställa mig och laga lunch nu? haha, näfy så jobbigt! Har hunnit vara två omgångar i tvättstugan, och fler ska det bli. Andra omgången är snart klar så jag ska slänga i mig gröten och sen går jag ner igen och slänger in sängkläderna och handdukarna i torktummlaren.

När jag gick ner till Ica lyste solen i ögonen, men det var inte lika varmt som jag hade hoppats på..fast det kan ju hända att det bli varmare mot eftermiddagen och då tror jag att en promenad kommer sitta fint!

Nu plingade det i köket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0