det löser sig!

Jag vet att det löser sig, jag kommer vara i form inom en månad igen. Bara jag börjar träna så är jag på rätt bana igen. Tog bara ett par jeans, en större top, en svart kofta och ett svart nitbälte i midjan..det får duga! Jag fattar egentligen inte varför man ska bry så himla mycket om vad man klär sig i? Det är något som ligger i ens natur tror jag. Men man vill ju se snygg ut..

är i alla fall klar nu, magen kurrar så det ska bli gott med en härlig och fräsch sallad! Ska börja röra på mig alldeles snart. Skriver senare, vet inte riktigt när jag är tillbaka. Annie ville gå på stan en sväng och shoppa så jag hakar på henne men jag får inte shoppa, det enda jag ska ha är en hudkräm, men jag har 50 kr på h&m så den blir gratis. Gött! Är inte heller speciellt shoppingsugen, tycker inte att jag förtjänar det heller. Så ohälsosam och slösam jag varit när det gäller ätbara saker..usch usch usch USCH!

näfan nu drar jag. hejdå! :)


och en bild såklart ! :d me today yey.

Kommentarer
Postat av: jennipher'

söt bild :)

2010-01-27 @ 11:13:42
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/
Postat av: Amanda från Uganda

Ditt läppstift lever på hehe :) Och jackan vette fan, har inte idas kolla om det går bort med aceton än :P

2010-01-27 @ 15:19:59
Postat av: Anonym

haha meh, jag vill ändå ha en svart jacka.. Funderar på att låna din svara michelin jacka när ni kommer upp:P iaf på krigen åså, då blir det lite kalt vettu :p

2010-01-27 @ 15:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0