freedom.

Är helt klar nu för att åka, tänka hinna gå på systemet innan jag börjar och köpa en flaska vin. Tänkte åka till M&M efter jobbet och ta ett glas eller två..eller tre. Sen ska dom vidare och ta någon öl, hänger kanske på men jag är pank så jag har inte råd till att ta fancy drinks out. Men det kan bli trevligt att sitta hos dom och snacka skit. Tog på mig en topp som jag fick av min kära svägerksa Amanda i julklapp, mycket snygg med en kavaj och jeans till ;D..samt mina boots från skopunkten. yes yes, det blir finfint! Slutar halv åtta så det blir inte alls stressigt, skönt är ju det.

Pratade med mor för ett tag sen, hon sa att läget var kritiskt för lilla Morfar, jag hatar sånt här. Det är det värsta som finns, jag vill att du kämpar på moffa, men jag vet att du är stark! Önskar att jag vore där så jag kunde hålla din hand, sitta vid din sida och stödja dig men nu är jag mer än 100 mil borta..sänder mina tankar till dig i alla fall! <3

nu måste jag röra på mig så jag hinner i tid.


fråga mig inte vad jag gjorde för min..kavajen åker på senare. Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du gått upp i vikt?

2010-01-24 @ 20:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0