jävla förkylning..

Då var det måndag och detta är sista måndagen vi bor i Stockholm. Helt underbart! Jag är sjuk som en gris, snorar som en häst och vill träna. Men denna sjuka verkar inte vilja släppa mig på ett tag, förra veckan var det halsen som spöka och nu näsan. Jag är trött på att vara sjuk, man orkar ju inte göra något överhuvudtaget. Jag äter dåligt och kan inte träna..hur bra är det på en skala? Direkt vi kommer upp till Luleå ska jag sätta igång med träningen. För nu börjar jag bli deprimerad.

Tänkte ta och försöka orka göra något vettigt idag..börjar jobba klockan tre och slutar halv åtta så det är ingen idé att sjukänmäla sig för ett sådant kort pass. Det är visserligen inte så bra att vistas i den miljön när mitt immunförsvar är sämst men pengarna behövs som fan. Måste börja packa inför flytten (jag vet, borde börjat redan förra veckan), har inte hunnit då jag jobbade så mycket förra veckan. 

I lördags blev det utgång och jag hade en helt fantastisk kväll! Så roligt har jag inte haft på år och dar, det var verkligen ett bra avslut på min tid i Stockholm för denna gång. sjukt kul hade vi i alla fall. 

nu funderar jag på om man ska orka diska, kanske äta frukost eller börja packa? Inget låter lockande..

kanske lägger mig på soffan..haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0