klar ur duschen

Då har man duschat också, det var riktigt skönt..känner mig som en ny människa! Men min hals och mina öron är i en annan värld. Piss också! Läste att Carros lilla bebbe snart tittar ut, fyfan vad kul :D.

Sen till dom dåliga nyheterna. Lilla morfar ligger på sjukhus och mår inte sådär jättebra. usch vad jag hatar när andra mår dåligt, särskilt lilla moffa som är så gammal..men kämpa nu! tänker på dig.


Har ingen lust alls att klä på mig något vettigt, inte heller till att sminka mig, jag vill bara ligga här framför tvn och titta film resten av fredagen..invänta att Emil kommer hem och tar hand om mig. Men icke sa nicke, jag måste jobba, även fast jag är sjuk. Min plånbok är i nöd..i alla fall fram tills jag får ett jobb sen när vi flyttat. Alla pengar jag kan få just nu är så viktiga.

nåja, dags att klä på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0