Läsarfråga.

Från Linda: När får vi se träningsbilder? Eller lite resultat, typ före o efter bilder :)

Svar: Just nu ligger träningen på hyllan och jag har fått lite "julfläsk", men framåt våren så lovar jag att ni ska få se resultat. Det känns inte direkt nödvändigt att lägga upp bilder just nu när jag har varit så dålig med träning. Men jättekul att du frågar i alla fall, men jag lovar att jag ska lägga upp bilderna så fort jag kommit igång med träningen igen!


Sitter precis hos Mia&Mirja, har just ätit mina nudlar och två smörgåsar, snart blir det kladdkaka&grädde. Fyfan så gott det ska bli! Jobbet idag gick alldeles utmärkt slutade halv sex och åkte direkt hit, stannar väl säkert här ett tag till :). Man måste ju hinna umgås innan vi flyttar! Imorgon är det onsdag och jag är ledig, tänkte ta tag i träningen då för på senaste tiden har det inte blivit allt för mycket sådant..känns lite sisådär. Man går runt och är så trött hela tiden, äter dåligt osv..när jag tränar äter jag mycket bättre, nyttigare för det känns roligare när man kör allt på samma gång! Nåja, när vi flyttar till Luleå så kommer jag vara arbetslös den första tiden och då kommer jag kunna lägga ner en massa tid på träningen, det känns jävligt bra.

Nu ska jag var social, hörs senare eller imorgon. ha en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0