Mitt hjärtegull..

Ikväll åker Emil upp till Kalix över en natt, just innan han skulle åka iväg till jobbet väckte han mig för att säga hejdå eftersom jag jobbar när han åker. Buhu..jag börjar alltid böla vare sig det handlar om en dag eller ett år. Jag hatar hejdån. Det värsta är väl att jag kommer få sova ensam i lägenheten, vilket inte känns helt okej. Jag hade jättegärna åkt med upp och gått på hans farfars begravning, men pengarna räcker inte till. Ikväll när jag kommer hem just innan elva kommer jag säkert störtböla för att jag känner mig alldeles ensam och inser att jag måste gå och sova själv.

Åååh, och nu kommer jag inte heller kunna somna om..ska se på film och lägga tankarna på något annat. Vi hörs senare.

älskar dig hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0