nu ser det bättre ut!

Sitter och lyssnar på Lil Wayne-Prom queen, diggar att han gjort en lite 'rockigare' variant, i alla fall i början av låten är den det..men den är bra i alla fall :). Har precis diskat klart, allt fick inte plats i diskstället, men det mesta är i alla fall diskat så nu ser det mycket bättre ut! Fattar inte varför man inte diskar på en gång, antar väl att man inte hinner och går det flera dar så blir det en hel del disk..fan vad jag vill ha diskmaskin! Nåväl, sitter och väntar på att Hifa ska komma hit och vara social. Emil är inget vidare sällskap just nu för att han sitter och spelar. Men vi har ju hela livet på oss så han får spela om han vill :P. I don't care!

Konstigt att det är lördag idag, för det känns verkligen inte..men jag antar att det är så under julen. Man ställer som om dygnet i princip helt och håller, vilket resulterar i att man har lite svårt att hålla reda på vilken dag det är. Am I right? Jag är lite uttråkad om jag ska vara ärlig. Hade varit skoj att göra något, datorn ville inte vara med när jag skulle kolla biljetter till bion, så jag tror jag ska ta och göra det nu istället. Fast egentligen vet jag inte om jag orkar åka iväg någonstans. Får väl helt enkelt känna efter, det hade ändå varit mysigt. Det är så sällan vi gör något tillsammans så det är på tiden!

Hörs sen :)


yeeey!


Kommentarer
Postat av: jennipher

hehe, ja tack detsamma då ;)

2010-01-02 @ 17:31:48
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0