orkade inte upp tidigare..

Jag var så himla trött imorse så jag steg inte upp åtta som planerat, hade ju tänkt gå och promenera på morgonen och söka lite jobb men jag var för lat för det! Äsch, träna hinner jag göra ikväll och söka jobb kan jag göra imorgon när jag är ledig. Sitter i alla fall precis och äter frukost, kom ut ur duschen för ett tag sen och tänkte gå och sminka mig när jag ätit klart :). Jobbar till halv fem idag och efter det tänkte jag gå och lämna tillbaka en tröja på Stadium därefter åker jag hemåt och packar gymväskan för att sedan åka iväg mot gymmet :).

Jag har inte så mycket mer att tillägga nu, måste äta klart och sen gå och göra mig i ordning. Ha en bra dag!

DET är ju fan Mååndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0