packat och diskat nyss.

Har packat lite, men det är ännu sjukt mycket kvar..trodde inte att vi ägde så här mycket grejer? Suck..det känns som att vi aldrig kommer bli klara, sen måste man ju städa ur lägenheten också och allt detta kommer ta tid. Bara vi åker på lördag morgon, SENAST. Jag vill hem nu! :) Till alla mina vänner, till min familj samt träffa Carro&Linus lilla prins, så jävla kul :). Måste ju gå och köpa present också, bebiskläder är nog det roligaste som finns att köpa dom är så små och söta hihi.

nåväl har faktiskt inte så mycket mer att tillägga funderar på om man skulle göra lite mer nytta men jag vet inte om jag orkar. Känner mig så lat. Såhär blir jag när jag inte får träna, det gör mig tokig..jag som trivs så bra på gymmet här i Stockholm hade ju velat psykträna sista tiden så man kanske skulle lessna och inte sakna det så mycket. Men tyvärr kommer jag sakna det..det var som mitt andra hem. Gud, det känns faktiskt lite sorgligt att lämna ghettot after all och tunnelbanorna eller näfan, bara gymmet och jobbet kommer jag sakna av allt sånt. Sen alla vänner och min familj här. Det kommer saknas. Men nu har jag saknat alla där uppe så mycket och då får man sakna alla här nere igen. Varför är det så? Tycker allt ska vara samlat på en och samma plats. Men det finns så mycket människor så det får ju inte plats. haha. Jag har ingen aning om vad jag sitter och skriver för skit.

ska nog avrunda nu och göra något annat :P. hejsvejs!


men en sak har jag konstaterat. det är att jag längtar extremt mycket till sommaren!

Kommentarer
Postat av: jennipher

hehe ja det känns helt sjukt att jag får köra bil utan att mamma eller pappa sitter med i bilen :) men skönt är det! att slippa tigga skjuts överallt :)



jovisst kan jag det, skicka bara ett mejl till mig med bilder & vilka färger och så du vill ha så gör jag dig en ny design :) min adress är ju [email protected], haha :D

2010-01-26 @ 14:29:59
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0