ready to go!

Nu är jag klar för att åka och jobba, jag gillar att jobba fredagar för då är det mycket folk och tiden går snabbt. Många tycker säkert jag är knäpp när jag tycker om att jobba fredagar, det är liksom som mest folk då..men jag tycker om när tiden går snabbt! ;P haha. Nåja, är typ pank också..eller jag har ju lagt undan mer än 1000 kr denna månad också..men jag har inte riktigt fått kontroll på mitt shoppingbehov..eller i början av månaden var det lite svårt. Men nästa lön ska jag verkligen ta hand om, särskilt när jag kommer vara arbetslös. Har ju inte fixat något jobb ännu, visserligen har jag ringt runt men det är så svårt att söka jobb över telefon. Men förhoppningsvis fixar det sig så fort som möjligt, jag får helt enkelt hålla i mina pengar tills dess!

Ha en bra fredag allesammans! :)


Kommentarer
Postat av: Amanda från uganda

Vi kanske borde fara på shopping rehab, eller vad säger du? haha. Har blogg nu btw!

2010-01-18 @ 22:21:52
URL: http://aemandas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0