snart åker jag och möter pappa i stan.

Goddagens, eller ska man kanske säga god eftermiddag? :) Har varit vaken i drygt fyra timmar, ätit frukost och gjort mig i ordning. Vi grilljerade en skinka idag och man fick en smak av julen, tänk att den är över? Men skönt på ett sätt, nu är det snart sommar..eller nja kanske inte snart men om ett par månader ! :D Jag längtar. Ska snart åka in till stan och möta upp min kära far, sen åker vi hem till honom och träffar resten av familjen. Det blir säkert middag där och myspys! Kommer säkert inte vara hemma förrän rätt sent ikväll så detta blir nog första och sista inlägget för dagen ;P.

nu måste jag gå ner till tåget.. so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0