snart så..

..bär det av till den stad jag älskar mest. Luleå! Vi har i princip packat allt..i alla fall det som går att packa och det känns sjukt skönt. På fredag packar vi klart allt, slänger in det i släpet och köör! :D Det ska bli så skönt när vi äntligen kommer fram.

Måste nog ta och börja med middagen snart, men glasmästaren ska komma hit och fixa rutan snart så då vill jag inte stå och laga mat. Men vi får väl se..börjar bli jävligt hungrig i alla fall.

Tror jag börjar bli frisk nu..men man vet ju aldrig! Det kommer och går hela tiden..blää för det typ.


jag kommer ärligt talat att sakna storstadlivet lite. Men ärligt talat så har Luleå mer att ge mig. När det gäller allt.

Jag trivs där. nära Mamma! :)

Kommentarer
Postat av: amanda

Ja och då kan vi låna varandras kläder också! :) Jag är så glad, jag kommer så festa hos er!

2010-01-28 @ 22:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0