Söndag !

Godmorgon på er, har precis stigit upp, tvättat ansiktet och klätt mig :). Idag är jag ledig och tänkte spendera min dag på träning hela dagen faktiskt. Känner att jag blivit extremt trött av att inte ha tränat regelbundet och jag känner mig otroligt otränad :P..men direkt jag tränat igenom hela kroppen är jag på rätt bana igen. Emil jobbar idag så jag kommer vara ensam igen, men det gör inte så mycket :). Kommer bara sakna honom, men vi kan ju mysa ikväll.

Har inte så mycket mer att tillägga för tillfället. Skickade in en jobbansökan till Willys i Luleå igår, tänkte också ringa dit imorrn och kolla hur det ser ut. Hoppas jag får jobbet!

Hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0