tött och jävlig.

fyfan vad det inte var kul att stiga upp 05.24, jag ville bara krypa tätt intill Emil och somna om igen..men det fick jag fan inte göra. Usch vad jag inte tycker om att gå upp denna tid..nåja man kanske ska sluta gnälla. Hujj, det ser kallt ut ute också..hoppas det är varmt. Men det sägs ju att kylan ska komma tillbaka, jobbigt!! :( Är halvt sjuk också, min hals härjar och jag känner mig hängig..kan man kanske få bli frisk och få börja träna igen? Less..

Ska återgå till min torra macka med bara smör. hörs senare! ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Richardiqra

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2012-07-12 @ 06:18:16
URL: http://richardiqra.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0