det var ju faktiskt två veckor sen.

Kom på att jag inte har bloggat på två veckor. Länge är väl bara förnamnet. Insåg att jag kanske måste uppdatera med några rader så ni vet att jag lever.

Började min dag med att promenera till mamma, vi gjorde frukost och sen la vi oss i solen och stekte en stund. Så rastlös som jag är så är det omöjligt för mig att ligga still och jag satte igång gräsklipparen och klippte hela gräsmattan hos mamma och fin vart den. Sen rensade jag lite ogräs och fixa lite annat. Tror till och med att jag hann få lite färg. VÄLBEHÖVLIGT! Vi åt lite lunch ute i solen och sen åkte jag iväg och jobbade :). Kom precis hem och nu är jag faktiskt väldigt sugen på en promenad i den härliga värmen. Jag älskar sommaren! I alla fall när det är varmt. Resten av kvällen kommer jag nog i alla fall spendera framför tvn om jag nu inte pallrar mig ut på en promenad, kan ju alltid ringa mamma och kolla om hon vill följa med också.

Imorgon är jag ledig och då blir det sol&bad för hela slanten, ska åka ut till lulviken med mamma och vi ska ta med oss sallad och annat gott! Bara njuta av att sommaren är här.

Nu har ni fått er något att läsa kära vänner. Godkväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0