grilla mitt i natta.

både jag, emil och viktor var hungriga så nu har vi bestämt oss för att grilla korv och äta pommes..gött mos!

är hungrig som en varg och snart kan vi i alla fall börja grilla.

det har hänt en hel del sen sist jag skrev, jag och emil har fyllt fyra år tillsammans, amanda (emils syster) har tagit studenten, vi har haft personalfest som förövrigt var skitrolig och massa annat!

sommaren är äntligen här ;D

Idag har jag jobbat och hur det blir med jobb resten av veckan får vi helt enkelt se :). I helgen är det kalixdagarna, drängarna kommer till western farm och en jobbarkompis har bjudit mig på fest..hatar när allting händer på samma gång så vi får helt enkelt se hur jag gör.

Nu ska jag se hur det går för pommesarna!

JAG BARA ÄLSKAR ATT ÄTA, Helst mitt i natten! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0