hmm..

jag är världssämst på att uppdatera den här nedrans bloggen. man kanske ska lägga ner? men ibland kan det vara kul att skriva också.

är fortfarande i kalix sen helgen och SATAN vad kul jag har haft. HELA helgen. har inte haft så roligt på länge och det ska jag tacka alla fina vänner för.

vi åker hem till lule antingen ikväll eller imorrn på morgonen. börjar jobba 12 imorrn så senast imorgon måste vi ju hem. måste även tillägga att jag vänt på dygnet helt och hållet. vaknade två idag och det är INTE okej. satan, måste vända tillbaka dygnet snarast så man blir människa igen. för så här ska det inte vara..

igår satt jag och amanda på nelly och beställde kläder till 01.00. är det normalt kan man ju fråga sig. NEJ!

råkade skicka iväg lite för mycket kläder..men sommarkläder behövs i sommar!

nu ska jag nog hitta på något vettigt att göra. so long!

Kommentarer
Postat av: Jennipher

ja jag vet, svinsöta :) var bara tvungen att beställa dom även fast jag inte har speciellt mycket pengar att shoppa för ;P haha, så typiskt mig ;)

2010-06-23 @ 11:43:47
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/
Postat av: jenfi

Ja! att man aldrig lär sig alltså ;P haha

2010-06-24 @ 12:26:48
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0